0 položek

Nákupní košík je prázdný.

Sortiment Značky

    Reklamace

     REKLAMAČNÍ PROTOKOL – formulář ke stažení


    Při přebírání zboží od přepravní společnosti si prosím vizuálně překontrolujte neporušenost obalů a to, zda je zboží nepoškozeno. V případě, že je něco v nepořádku, zboží od přepravní společnosti nepřebírejte a vraťte přepravci. Po rozbalení výrobku zkontrolujte jeho celistvost a funkčnost.

    V případě, že je výrobek mechanicky poškozen, IHNED, NEJPOZDĚJI DO DVOU PRACOVNÍCH DNŮ, ZBOŽÍ REKLAMUJTE U PŘEPRAVCE DPD, ČESKÉ POŠTY ČI PŘEPRAVCE GEIS, případně kontaktujte naše pracovníky.

    Pokud výrobek vyžaduje odbornou montáž, svěřte ji autorizované firmě. Pokud takovou firmu neznáte, rádi Vám ji doporučíme.

    S každou zásilkou obdrží zákazník daňový doklad (fakturu), který standardně slouží zároveň jako Záruční list. U výrobků s prodlouženou zárukou nám po vyzkoušení zašlete doporučeně poštou Záruční list k potvrzení. Neporušený obal si prosím uschovejte pro případnou pozdější reklamaci (kromě smrštitelných fólií, které lze při reklamaci nahradit jinou samosmrštitelnou fólií).

    U PEVNĚ ZABUDOVANÝCH VÝROBKŮ, JAKO JSOU KOTLE, BOJLERY A SPORÁKY,
    NELZE JIŽ INSTALOVANÉ ZBOŽÍ NA REKLAMACI ZASÍLAT PRODEJCI
    — ŘEŠÍ AUTORIZOVANÝ SERVIS VÝROBCE PŘÍMO NA MÍSTĚ INSTALACE U ZÁKAZNÍKA!


    Při uplatnění reklamace Vám důrazně doporučujeme obrátit se na nejbližší autorizovaný servis (seznam autorizovaných servisů naleznete v návodu výrobku, v Záručním listu nebo na internetových stránkách výrobce). Vaše reklamace tak bude řešena nejrychlejší možnou cestou. Autorizované servisní centrum Vám také poskytne úplné a odborné informace o Vaší závadě, případně, zda se jedná o vadu a zda je možno jí odstranit svépomocí.

    (Pouze v případě, že není možné uplatnit reklamaci přímo v autorizovaném servisním centru, uplatněte reklamaci u naší obchodní firmy.)
     

    Postup řešení reklamace

    • Vyhledejte si v záručním listu ke zboží nebo na internetu kontakt na nejbližší autorizovaný servis dané značky.
    • Kontaktuje servis a informujte se, jak dále postupovat.
    • Pokud zasíláte zboží do servisu, nezapomeňte přiložit tyto doklady: Kupní doklad (faktura), zejména u zboží s prodlouženou zárukou Záruční list (řádně vyplněný a potvrzený prodejcem, montážní firmou, případně servisem), popis závady, kontakt na Vaši osobu.
    • (Pouze v případě, že není možné uplatnit reklamaci přímo v autorizovaném servisu či u výrobce, obraťte se na našeho pracovníka.)
       

    Lhůta pro řešení reklamací

    Na vyřízení reklamace konečného spotřebitele (tedy ne pro firmy či IČO) je zákonem stanovena lhůta 30-ti kalendářních dnů, nedohodnou-li se smluvní strany jinak. Tato lhůta začíná běžet dnem oznámení reklamace prokazatelným způsobem. Reklamaci lze vyřídit pouze při doručení reklamovaného zboží včetně všech potřebných dokumentů do servisního střediska či zpět do naší firmy jako k prodejci zboží a končí vyřízením reklamace v servise či u prodejce.
     

    K reklamovanému zboží je nutno doložit

    • doklad o koupi výrobku (fakturu) (doporučujeme zasílat kopii, originál si ponechte doma);
    • potvrzený a vyplněný Záruční list, je-li u reklamovaného zboží vydán;
    • přesný popis závady;
    • kontakt na Vás, jako reklamujícího.

     

    REKLAMAČNÍ PROTOKOL – formulář ke stažení

     

    nahoru